Madelene

Sunday...

Kategori: Allmänt

Började med att bli väckt klockan 7 i morse av tobias alarm på mobilen. Som han för övrigt inte hör så jag hinner bli ganska elak och vråla åt han några ggr att han måste stänga av alarmet.
Sen vid 9-halv 10 kommer brorsan hit. Dom springer runt och lever om. Jag borde egentligen klivit upp då men jag orkade bara inte. Hade dessutom en bra dröm om nått som jag inte minns nu. Vid halv 11 ringer mamma och väcker mig. "Följ med mig på gymmet"! Suck och pust. Masar mig upp, kastar i mig lite gröt och följer hon på gymmet. Gick ganska bra och kändes skönt. Även om jag va en miljon ggr latare än mamma kändes det som. Men men.. :)
Tvär bläddrade i en resekatalog på gymmet. OCH JAG VILL UTOMLANDS! NU!!! Blir så jävla less, varken jag eller tobias kan spara pengar. Ska börja lägga undan en massa pengar till en resa, småmynt, sedlar, allt. Får inte jag fara utomlands 08 kommer jag bli djupt jävla deprimerad. Vart det blir spelar ingen roll. Bara det är varmt och jag aldrig har varit där. Dvs hela världen utom Barcelona. :)
Robban och Jenny va nyss här en tväring. Visade dom våran knall blåa pärla i garaget. Cupén. Jag lovar att när den börjar rulla på storumans gator så missar nog ingen den för den lyyyyyser.
nu ska jag gå och tömma alla handväskor på små mynt till min resa. :)
hej svejs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: