Madelene

Fredag den 070209

Kategori: Allmänt

Fredag idag = SUPER SKÖNT!
Sitter och jobbar lite, tiden går saaakta. Försöker klura ut hur jag vill ha min blogg vilket fan inte är lätt. En snäll tjej som gör super fina bloggar ska hjälpa mig få till min. Men jag har världens idé torka. Känns som jag vill ge henne fria händer vad det gäller bilder och allt för jag har verkligen ingen aning. Gillar hennes sida så det kan ju inte bli helt fel.. :)

Annars så ikväll ska jag först se hur det går för slalom tjejerna. Spännande!:) Städa lite och sen inta soffan med godis, myskläder och ljus... Me like!:)
Imorgon verkar det bli WWW. Inte kanon sugen. Men det kan ju bli skoj. 
Ska ta och beställa lite gardiner och sånt tjafs till lägenheten också ihelgen, börjar vara less på mina julgardiner, hehe...:) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: