Madelene

I´m a sucker for sweet talk

Kategori: Allmänt

Igår lämnade jag Tobias. For hem från jobbet, packade väskan och drog. Han och hans brorsa skruvade i skotern i garaget. Dom märkte kanske att jag var hemma, jag vet inte. Drog iallafall utan ett ord.
Det va bara så att jag hade fått nog av skäll, elaka ord och svordomar. Jag orkade inte ta nå mer skit för ingenting. For hem till Jessica och Erik. They are angels.. ♥
Vi slöa framför tvn med godis och film. Tobias kom dit och såg filmen.. ( ja det va ju inte så smart med tanke på att jag lämnat han). Iallfall, filmen var bra. The Guardian. Halv lik Armagedon och då måste det ju såklart va ett dåligt slut.
Iallfall som jag sa tidigare I´m a sucker for sweet talk. Åkte hem med Tobias ändå. Han har lovat dyrt och ärligt att han ska sluta skrika, svära osv åt mig. Jag har inget annat val än att tro på han för jag vill att det ska funka. Fast om jag ska vara ärlig så tror jag inte det kommer bli någon förändrig. Men då måste det ta slut för jag vägrar ha ett sådant förhållande.
Nu är han och kör skoter med sin brorsa.
Jag har gjort en liten tröstbeställning från HM.. :)

Dagens att göra lista (skittråkig)
* Dammsuga
* Diska
* TVätta
* Beställa gardiner
* Nått skoj? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: