Madelene

Why am I still standing here?!

Kategori: Kärlek

Det gör så jävla ont. Men vart ska jag gå? Ingenstans. Tänker vänta på att han kommer hem med bilen sen ska jag ut och köra, bara köra bort från allt.
Han gör mig så ledsen, men han ser inte det.
Jag hade inte gjort nånting imorse. Bara en suck för att det inte blir nå skoter idag när det är sånt fint väder och allt. Då flippa han. Skrek att jag va så jävla dum i huvet och allt! Han bara skrek och skrek och han blev ännu argare när mina tårar började rinna..
Varför är jag kvar, ingen annan skulle vara det...
Han sa att jag är en jävla fjant som började grina. Men jag kan inte hjälpa det för det gör ju så ont allt han säger. Låste in mig i sovrummet och va ledsen men då höll han på slå in dörren. Jag skulle öppna för han skulle be om ursäkt sa han. Så jag öppna men han bad inte om ursäkt utan han svor bara mer.
Ännu en dag förstörd.
Ingen ser, ingen hör och ingen vet.
Jag vill bara bort, bort härifrån så kanske han blir lite rädd, lite orolig att jag aldrig kommer tillbakas. Kanske.
Det bästa vore om jag kunde gå och aldrig komma tillbakas...Börja om på noll.
Är detta allt jag förtjänar..?
Snart 3 år tillsammans och snart alla hjärtans dag.
Nu kommer han.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: