Madelene

Fredag

Kategori: Kärlek

Igen..:)
Typiskt att det blir världens april väder nu idag när hela veckan haft strålande sol. Aja, ska iaf upp till stugan ikväll och njuta av de sista veckorna av skoterföre..
Nästa vecka är det påsk och det lika med ledigt!:) I en hel vecka! Gud de är efterlängtat..
Tackade nyss av en arbetskompis som började här nån vecka efter mig. Om en månad är det nog jag som tackas av och det känns både bra och dåligt. Bra för då slipper jag den här cirkusen till arbetsplats och kan göra nått jag vill. Dåligt för man blir arbetslös och dess nackdelar och så kommer jag sakna mina braiga jobbarkompisar. Men men that´s life.
Gustavs kastrering gick fint..han är mkt lugnare nu.
Jag har börjat med en bantningskur utfärdat av Osnat och det går väl bra Ska hålla mig ifrån ALLT socker i en månad..  Kommer dock bli tungt under påsk...men men.
Nästa vecka börjar hårdträningen..:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: