Madelene

Takida

Kategori: Kärlek

Sitter och lyssnar på Takidas live spelning från Yran i somras. Ståpäls.. :) Vilka minnen. Inte från Yran iof för min del men jag va på PDOL och då va dom där och spela. Dom har så sköna låtar och han har så het röst han som sjunger.. :)
Ryktas om en ny skiva, hoppas den blir bra.
Hur många ggr har man inte suttit och poppat Takida i bilen eller på fester jag och My. :)

Idol Markus ger en också ståpäls när han har sina moments... :)

Everything changes..
Jo det stämmer. Det gör det hela tiden . Livet är en enda stor förändring hela tiden. Ibland till det bättre och ibland till det sämre.
På min bättre lista är väl att jag kan bestämma över mig själv nu, tjänar egna pengar och så.
Sämre listan är väl att sen man flytta hemifrån och sluta skolan är det så mycket svårare att hinna se alla man va så mycket med förut. Det är inte det att man inte vill men tiden man har ska delas på så många numera och ibland kanske det blir fel prio. Jag tycker jag försöker men antagligen inte tillräckligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: