Madelene

Förbannad

Kategori: Allmänt

Om man bråkar när man går och lägger sig kan man inte vakna annat än förbannad. Man tar med sig bråket till nästa dag helt enkelt. och ja jag tycker fortfarande att han är en jävla idiot. Han menar på att jag är dryg , bortskämd och elak. Bla bla bla.. själv tror han att han är guds bästa barn när han skriker dumjävel?? Gud va man blir less!! Ibland vore det så jävla skönt att vara singel!! Som jag för övrigt inte minns sist jag var. SUCK!
Och Storuman är tydligen dömt till att evigt gråväder och regn. Fy vilket sugigt väder.
Ska iof börja måla i hallen idag och så tänkte jag börja på nått halsband och örhängen. Det blir kul.. :)
Igår vare lunch med brudarna, sen gick jag och Jessi och kika i Storumans otroliga utbud av affärer. Hitta iof lite saker men köpte inget.
Jag tror helgen kommer bli kanon även om jag just nu inte alls vill att Tobias ska följa. Men men... det ordnar sig nog.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: