Madelene

grå dag

Kategori: Allmänt

Måndag. Grå dag.
Jag håller på kratta för fullt. Tar en liten paus från slitet. När man står där ute i sin egen trädgård ser man en massa skoj man kunde göra. Men suck vad dyrt. Först och främst ska några tallar ner så man ser solen lite mer.. Pappa skulle komma och kika på det nån kväll sa han.
Helgen va lugn.. jobba på lördagen och sen va det middag hos Nisse och Kerstin i Barsele. Satt där i några timmar innan vi for hem och Doff visa oss en cool färg till Coupen. Den kommer bli grym. Och tydligen min bil också.. bra att ha ifall jag drar till stan nån gång.
Sen va det final i Eurovision. Ja va säger man. Vilken jävla kocko tävling det blivit. Man behöver inte sjunga alls, det räcker med att du ser ut som en plåtburk med tuttar så kan man bli 2:a iaf..
Igår vare middag hos mamma och pappa. Och innan de pyssla vi på här hemma. Finns alltid nått att göra här. Iof kanske inte så skojiga saker men men.
Ikväll blire träning och så kanske man skulle letat åt My och Jessi.
Wei.. längtar till helgen. Med eller utan boys kommer det bli kanon.
Inte bara brorsan som har sjuka drömmar föresten. Jag drömde inatt att jag var med barn och alla hata mig. Nån hade dött (minns inte vem) och det verka varit mitt fel. Vakna när Björn stod och svor åt mig..? haha, tur det va en dröm iaf.

Undra om krattan kallar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: