Madelene

Summer of 2007

Kategori: Allmänt

Japp nu är den äntligen här! Solen skiner som aldrig för och riktigt stekar väder. Niiice. :) Tur man får va ledig lite innan man börjar jobba igen. Än en sommar utan jävla semester. Fuck..  Men nästa sommar SKA jag ha semester om jag så ska säga upp mig och va lusfattig.
Började jobba på Konsum 06.00 imorse med inventering. Finns ju roligare saker, men jag sluta kl 12 så. Sen va jag med My och drällde lite överallt.
Ikväll har vi varit och grattat Erik S. Köpt ett äppelträd. Försökt göra nått på kåken och så har Glenn varit här.
Ihelgen äre bal för lillebror och hans tjej. Det ska bli kul... :) Sen grillning med Glenn och Umeå på lördag.
Mmm.. på måndag äre Osnat kl 10.00 som gäller.. oj oj.. nya tag. Det är sjukt hur slapp man kan tillåta sig att bli. Suck. Men nu ska jag träna med henne 2 ggr i veckan och då GÅR det inte att fuska. Tur det.
Nu duscha och sova.
Suck.. måste på dryg jävla  AMS imorn..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: