Madelene

Back home

Kategori: Allmänt

ja nu är vi hemma i Störstuman igen efter en helg i civilisationen. ;) Jäkligt skönt att byta miljö ibland. Synd bara att det går så mkt pengar. :)
Igår blev vi bjudna på middag hos Jörgen och Sara. :) Det va mycket trevligt och jätte god mat också. :) Känns som det va länge sen sist. Sen hann vi även med en sneakpeak på jörgens nya affär. Den rekommenderas varmt Maggan! Skit snygga grejer! Måste nog ner och handla.. ;)

Själv så köpte jag lite blandat. En vinterjacka (YES), vinterskor, ljuslyktor, örhängen m.m. Blev ganska mkt ändå, men inte ETT endaste annat klädplagg! Jag är helt chockad själv än jag vet! Blev bara så jävla less på mig själv när jag gick in på GIna Tricot. Skitsnygga grejer men jag såg ut som en flodhäst i allt. Deprimerande. Så det va det shoppinghumöret. :) Men det är väl en morot att börja ta tag i sig själv igen. En ganska stor morot dessutom...

Det va skönt att va i staaaan annars.Fast det regna där idag, och det kan jag klara mig utan. Här hemma är allt vitt och fluffigt, me like. :)
Ska nog åka ner snart igen och shoppa lite julklappar är det tänkt. Men då vill inte Tobias följa så jag får hitta nån annan som är lite mer shopping sugen än han. :)

Imorn är det måndag. Back to work.
Håller på packa upp helgens handling nu + spela in Åter till Could Mountain. Den filmen är så jäkla fin.

Höres..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: