Madelene

Cykla

Kategori: Allmänt

Jag vet inte hur många ggr jag svurit över att cykla nu! Det är tamme fan hopplöst! Halkigt och snön gör att det går ännu tyngre än vanligt. Så pulsen snittar väl en sisådär 300 när man är framme på jobbet eller hemma. Ja det är så det känns iaf. :) Och ja ja jag är lat. :) Men man ska inte klaga. Jag kunde ju varit utan cykel och varit tvungen att gå. Jag är verkligen ingen gå människa. Iaf inte om jag måste gå själv. Det är tråkigt och tidsödande. Jag är lat. :)

Eventuellt, kanske och förhoppningsvis ska vi till Umeå ihelgen. Shopping och bara byta miljö en stund.. :) Skönt. Tobias ska väl kika på nån skoter också. Han och brorsan.. dom skulle kunna snacka skotrar i veckor i sträck tror jag.

Ja här hemma är det inte vackert nu vill jag lova. Saker överallt. Diskmaskinen kommer inte kunna kopplas in förens imorn.

Jag hade som inget vettigt att medela idag egentligen känns det som. mest bara svammel. :)

Jo Mamma fyller år idag! Grattis Mamma! :) Vi ska fira henne ihelgen. Och brorsan fick jobb! Grattis!:)

Nu ska jag försöka slita mig från datan. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: