Madelene

Diciplin

Kategori: Allmänt

Jag har ingen självdiciplin alls denna helg. Tottal godis orgie som har fortsatt hela helgen! Huvva, snacka om att man är beroende! Har just tryckt i mig lite glass och har sådär lagom ångest över mig själv. Jag FÅR ju inte äta sånt här. Gjorde misstaget i fredags att låna jenny och robbans våg...men ändå frossar jag? Man är ju korkad.
Iaf så har jag fortsatt med projekt garderobsdörrar idag. och nu är det nästan klart.. Jag skyller på Byggmax lackfärg som inte täcker, annars hade jag varit klart nu.:) Säkert. :)
Tobias och lillebror har kört skoter idag också. Dom fråga om jag ville med men det kändes inte så lockade att stå och frysa en hel dag medans dom snurrar runt på banan.
Vi såg en av dom sämre filmerna jag sett igår. Parfymen hette den. Seg och allmänt dålig. Mot slutet va det så olidligt att man ville spränga tvn.. :)
Nu ska jag ta och tjuvstarta julpyntandet här hemma.. :) Weeii! Jag älskar att julpynta! Blir så mysigt! Det bästa med julpynt är att när man blivit less på det är julen över så då stoppar man bort det. Och lagom till nästa jul har man glömt vad man ägde och allt blir nytt och roligt igen. :)
Imorn äre jobb. Mmm.. blir bra det. Ska försöka reda ut lite grejer iveckan så man kan sova om kvällarna.
Nä..nu ska här pyntas.. och städas.. :)
Ses..

Kommentarer

  • Magdalena säger:

    men vilken fin blogg du har :-D
    å angående julpyntandet så har jag hållit nog länge nu :-D idag smäller det

    2007-11-26 | 07:28:52
  • jenny säger:

    Ja satt just å försökte leta reda på den tjejen som du visade mig i fredags.. men jag hittar henne inte. och sen så när jag skulle in hit till och fråga. Jamen vips så har du gjort om den, så fiiint =)

    2007-11-26 | 08:03:01
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se
  • Stannapanna säger:

    snyggt !

    2007-11-26 | 08:54:34
    Bloggadress: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här: