Madelene

:)..

Kategori: Allmänt

Tänk va små saker som kan göra ens dag. En fin bloggsida till exempel. :) Alldeles rosa och fin. På tal om rosa så förut va det inte en favvofärg hos mig direkt. Fick stora hurven bara jag tänkte på mig själv och rosa. Men nu på äldre dar har jag börjat gilla den färgen. A lot! Vill tex ha en rosa mobil, mp3 osv.

Annars så jobbar jag för fullt. Eller jag har lunch nu. Luncha på jobbet är väl ingen höjdare direkt men men. Skulle jag GÅ hem på lunchen skulle jag knappt hinna käka.

ikväll blir det stallet. Ska ta in lilla Filur.. :) Det är mysigt och känns bra att kunna hjälpa till.
T
ill helgen blir det att besöka metropolen lycksele för lite julshopping med mamsen. Ska försöka hitta en del julklappar där så man gjort bort det värsta. Men några är redan fixade.
Kom på igår 2 saker att lägga till på min egen önskelista. En sodastreamer och ett våffeljärn. :)


Tack för kommentarerna om designen..:) Kul att den uppskattas! Själv gillar jag den stenhårt som sagt.. :)

Dagens fundering. Varför sköljer inte ICA av sin sallad ordentligt? Den smakar kemikalier...blä!

På onsdag gäller det. Hoppas, hoppas, hoppas! Annars bryter jag fan ihop...

Ha en bra dag nu alla, för det ska jag ha. :)

Kommentarer

  • Mysan säger:

    Va äré på Onsdag? Ja har ju ingen koll.. :/
    Apsnygg sida förresten! :)
    Pöss Babe!

    2007-11-26 | 19:52:45

Kommentera inlägget här: