Madelene

Fest ikväll?

Kategori: Allmänt

Äntligen har man fått helg! Har varit en dö jobbig dag med jättemycket göra och mkt folk! Känner mig helt slut i huvet av all stress. Kommer hem till ett hus som liknar helvete och en kille som bara suttit vid datan sen han gjorde helg. Känner mig sådär lagomt förbannad och less. Paryhumöret mitt befinner sig på en annan planet totallt. Hade hellre suttit hemma i soffan och halvsovit ikväll så färdig känner jag mig.
Varför far jag då ut? Ja.. man är ju för dum egentligen. Rädd att missa nått kul kanske. Vill träffa folk, ( fast egentligen vill jag inte det idag).
Blä..

Har iaf fått mitt paket från Ellos idag. Så nu ska jag styla om vardagsrumme ihelgen. :)

Alla helgona.. ska ner till mormor och morfars grav ihelgen och tända lite ljus för dom.

Maggan, vi börja se DH boxen igår och vi gilla den båda 2. :)

Oj nu pep mobilen.. säkert nån party kåt dåre som skriver. :) Sorry folks men jag är bara nere idag.

Nä ta en huvudvärkstablett och börja styra upp detta.
Bye bye.

Kommentarer

  • Magdalena säger:

    ibland måste man få hänga framför datorn, också ett sätt att samla ork :-D

    och ös på med DH för idag damp 2 och 3 ner i brevlådan

    festa lugnt

    kram

    2007-11-02 | 18:55:56

Kommentera inlägget här: