Madelene

Hästtjej

Kategori: Allmänt

jajemän! Nu blir man hästtjej igen! :) Inte på riktigt då som tidigare utan bara ibland. Har faktiskt haft ett eget hästkräk en gång i världen. Katina hette hon, en islänning som var mer vild än tam. :) Men go var hon, även om jag var för liten för att kunna hantera henne i sadeln. Iaf så ska man få börja  känna hästlukt och gosa med de mysiga djuren igen. :)

Annars så är jag hemma idag. Inte alltför pigg imorse så jag är hemma och kurerar mig idag. Men imorn är det back to work igen. Har ju en kusin som är där och praktiserar iveckan som jag måste terrorisera.. ;)

Läste ut Predikanten imorse av Camilla Läckberg. Ta sån lång tid för mig att läsa en bok numera, och det är inte det att jag läser sakta utan hittar aldrig tiden att läsa helt enkelt. Iaf så va det ganska bra.. hennes böcker påminner mycket om varandra. Ganska ofta är det gamla döingar som grävs upps osv. Men det är bra ändå.. :)

Såg oprah nyss, det handla om uppfinningar. En brud hade uppfunnit en lapp med ögonskuggor på som man bara drog på ögonlocket och sen vare KLART! Färgerna va färdigmatchade osv. Ganska smart idé tyckte jag men det va en annan som vann. En special mat/kak form. För alla desperate housewifes over there.. :)

Nä nu ska jag slita mig från datan.
Ses...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: