Madelene

Hello tisdag

Kategori: Allmänt

Idag har man jobbat. Gick helt okej.. alltid segt efter man vart ledig men men.
Gick nyss ner på OK och köpte bröd, scapbooking tidning. Okej jag erkänner en bilpåse också, i smyg. Och när man smygköper godis då har det gått för långt. Men jag har fortfarande samma känsla nu som imorse.. att imorgon då. DÅ!
 Och jaaa jaaa jag har sagt det 1000000000000000 ggr nu. Men nu känns det annolunda. Tidigare har jag bara halvt menat det, nu känns det nästan som jag längtar efter att få börja igen. Känna lyckan när man ser reultat igen osv. Nä back to Osnats kur igen. Det är det enda rätta för mig.
Önska mig lycka till. Kommer säkert vilja kasta in handuken varje dag minst. Men det måste gå. Det finns inget annat. För det är ju det här jag vill. Tänker ta ditt tips Maggan och skriva lite matdagbok. Det gjorde jag med Osnat och de va ju en lärorik läxa. :) Lycka till madde...
En annan sak. Undrar om man ska skriva såhär öppet om ditt och datt i sin blogg? Vem som helst kan ju läsa den egentligen.. Fast och andra sidan det mest privata skriver jag inte om numera och att jag skriver är ju mest för min egen skull. Som terapi. :) Man får väl bjuda på lite skvaller åt folket om nu nån lyckats hitta nått sånt i min blogg.. :)
Tillbakas till scrapbooking tidningen. Hur mkt tid har folket!?!? Gör dom inte annat!?!? Mitt huvud snurrar efter att ha läst den, så mkt fint och så mkt ideér. Men så mkt tid och pengar. Pjjuhh...
Kanske man ska göra nått vettigt ikväll.. Tobias skruvar i skotern. Jag borde röja upp här och kanske scrappa lite. :)


Bye bye

Dagens bild ur arkivet
Gustav i handfatet.. :)
image60

Kommentarer

  • Patricia Klinteberg säger:

    Ha en trevlig kväll! ♥

    2007-11-20 | 19:53:05
    Bloggadress: http://classiiic.blogg.se
  • Mysan säger:

    Den där lille sötmuppen va här nere å kutade för nån dag sen, funderade på å släppa Ronja efter han så han sku lära sig att inte lalla runt samhället sådär! :P

    2007-11-21 | 19:33:30

Kommentera inlägget här: