Madelene

H&M

Kategori: Allmänt

H&M senaste gästdesigner Roberto Cavalli kollektion släpps imorgon tror jag det är. Nu bor man ju inte inom 20 mils radie för närmsta H&M butik men det vore ändå inget jag skulle köa för. Av det jag sett liknar det mesta kläder för gamla panter tanter. Inte min stil alls. Har iof inte sett allt men det är då inte värt pengarna hursom. Springer hellre en extra vända på Gina Tricot för dom pengarna.
Blir nog Umeå ihelgen ändå.. sweet. :) Ska bara fixas kattvakt först.. *Blink, blink* :)
Tobias håller på med avloppet i köket för fullt. Och det STINKER! Fy fan! Vilket hästjobb det blev för att sätta in en diskmaskin. Men det blir nog bra det med tillslut.
Pah! Mysan ringde nyss. Jag måste på gymmet och spinna med henne klockan 7. Grymma värld hur ska jag orka?:) Hon måste va nått av en tankeläsare. Vi har inte tränat tillsammans på 100 år och mitt gymkort har gått ut. Men idag ringde dom från gymmet så jag blev "lurad" att förlänga det. Och just denna dag ringer hon och vill träna.. hm.. scary.. :)
Vi tiggde middag hos svägerskan (visst blir det rätt så?) med familj ikväll. :) Inte dåligt det inte! Tack så mkt! :)Vi får bjuda igen nån gång.. :)
Tok mkt göra på jobbet idag. Men skoj! Fick massa scrapbooking grejer också, men har inte hunnit packa upp dom än.
Va ute och skotta snö ikväll. Lite små mysigt ändå.. :) Undra om den här snön får ligga kvar? Det vore bra om det blev isar också. Man är ju så orolig när det  bara är svagisar och pappa eller björn är ute med hundarna och jagar. En olycka är ju så lätt hänt om dom far ut på isen.
¨På tal om hundar så chefens dotter har hämtat hem en valp. En Basset tror jag det va! Och gud så söt! Skinnet är alldeles löst och öronen på tok för långa! :)

Vilket himla svammel inlägg. :)
Nu blire sängen med Camilla Läckbergs Predikanten. Borde läst ut den för länge sen.. men man har ju tidsbrist.

Godnatt folks..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: