Madelene

Måndag

Kategori: Allmänt

Ursch för måndag. Måndag är alltid måndag och det är lika med segt.
Började dagen lite galant med att cykla omkull. Inför publik dessutom. En gubbe som skotta snö och en bil som körde förbi. Pinsamt. Gjorde iaf inte illa mig och det är väl huvudsaken. Sen har resten av dagen varit småseg.

Nu har fökylningen hittat till vårat hus också verkar det som. Tobias ligger nedbäddad i soffan och är inte alltför pigg. Stackarn. Får pyssla om han med varm oboy. :)

Ikväll äre scapbooking. Va länge sen jag scrappa nu och tänkte ta mig dit. Köpte en verktygslåda ihelgen för alla mina grejer. Så nu ser man ut som ett proffs.. ;) Besökte scrapbooking affären i Umeå ihelgen också. Den va lite av en besvikelse. Dom har iof mer stämplar och bokstäver än vi. Men annars tror jag vi har lika mkt grejer som dom. Och det är ju kul egentligen. :)

Vi kanske ska köpa en bil nu också.. :) Av Jörgen. Blir super! Inte världens deluxe kanske men en miljon gånger bättre en goffen.

Sugen på att ändra håret igen. Har hela 3 olika ideér men vet inte vilken jag ska genomföra.
1. Göra hela håret mörkt och lockigt. Inte permanent friss utan lockar.
2. Göra hela håret helrött. Riktigt rött och inte morotsrött. Såg en brud som va skitsnygg i det.
3. Brunt, ljus slingor och lockar.
Vad tror ni? Kom gärna med åsikter. :)

Nu ska jag gå och krama min sjukling. Karlar blir för bedrövliga egentligen när dom blir sjuka. :)

Kommentarer

  • Magdalena säger:

    varför är det så att när man ramlar omkull med cykeln så är det första man tänker... var det någon som så?

    hälsa sjuklingen från oss

    2007-11-13 | 07:24:42
  • Emilie säger:

    ja tro att hårförslag nr 1 skull va asfint om det blev fina lockar! =) fast 3 skull ju också va fint med slingor...haha du borde testa alla grejerna nån gång :P men 1 an skull nog bli jättebra =) fint med mörkt och lockar.

    2007-11-13 | 21:00:22

Kommentera inlägget här: