Madelene

Repris

Kategori: Allmänt

Favorit i repris? men inte alls lika stadid på handen som förra helgen. Vissade sig bli en trevlig kväll trors mitt humör i början. Super härlight att träffa Mysan och Jessi igen!!! :D Love you!
Haha, om nån sett jag och tobias på vägen hem skulle dom dött av skratt! Jag tog mina röda partydojor.. som inte är det minsta snö/is tåliga. Så jag halka och frös av mig fötterna hela vägen hem.. yeah..:)

Inget bråk ikväll inte. Skönt. Imorn blir det att besöka mormor och morfar och eventuellt slussfors, Man är egentligen kluven över denna helg. Både minnas bortgångna angöriga och festa? som mysko komination egentligen.

Takida-Curly Sue... man får ståpäls och vill bara dansa tryckare. :) Den där rösten alltså... :)

Märkligt hur folk ändrar sig egentligen. Man trodde man kände dom till punkt och pricka men sen går dom och blir en annan person. Mysko...         Bara lite natt grubblerier från mig. :)

Godnatt och tack för ikväll mina vänner. Nu ropar tobias som otroligt nog ät vaken. :)

Kommentarer

  • Magdalena säger:

    härlig stavning gumman

    kram

    2007-11-03 | 08:34:45

Kommentera inlägget här: