Madelene

Så ska de

Kategori: Allmänt

va! Greys ikväll va super bra! Mkt bättre än förra veckan då jag till och med stängde av tvn! Vilken tur att det bara var en svacka.. :)
Skit mkt göra på jobbet nu, inte en lugn stund. Men det är ganska kul.. :) det jäkliga med ett sånt jobb som jag har är att man blir så frestad att handla själv. Men men.. :)
Annars så gick det rätt bra idag med "kuren" idag. Ja kanske inte följde den slaviskt ikväll men jag har ju iaf börjat. Och det känns bra. Nu är det bara den andra pusselbiten kvar. Träningen. Tänk om jag vore som min lillebror. Han tränar VARJE dag! Men då ser man inte att vi är släkt heller. Han lång som en flaggstång och lika smal typ. :) Och själv.. ja.. :)
Nä..sängen kallar..
Hah, tobias slet fram skivstången nu.. han är inte klok.

Kommentarer

  • Gina säger:

    Haha min jobb är ganska tokigt också när man blir sugen på att köpa grejer som finns där, endast kakor! ;D

    2007-11-21 | 22:32:48
  • Magdalena säger:

    ja du kan ju trösta dig med kommentaren jag fick av tobbe när han såg mina.... vad heter det....
    skit samma, han sa
    .ja de ser ju inte så använda ut :-D

    2007-11-22 | 09:43:44

Kommentera inlägget här: