Madelene

Skotergalen...

Kategori: Allmänt

Ja det är då inte en överdrift iaf. Tobias gick och la sig jättesent igår för han stod och dregla på skotern eller nått. Och jag trodde inte det va sant när han vakna runt kl 7 i morse och drog iväg för att "leta skoterföre"! Herregud, han har blivit värre än brorsan, och det vill inte säga lite det. Iaf så sitter jag nu i Barsele. Tobias och Björn är ute och kör skoter. Vart vet jag inte..:)

Känner mig inge vidare kry egentligen. Har kanske inte feber längre men man känner sig små krasslig ändå.

Satte på fejknaglar igår kväll. :) Blev ganska bra, det är lite svårt att använda händerna nomalt bara, men man vänjer sig nog. Älskar att ha långa naglar. Förrut kunde jag få alla naglar långa. Men nu äre bara vissa som blir det. Resten går av eller skivar sig.

Vi i den här famljen har börjat skriva på våra önskelistor till jul. Är som lättast så för då får man det man vill ha och alla blir nöjda och glada. :) Men det är lite svårt att komma på vad man vill ha? Kom på en sak, undra när mamma och pappa anser att man är för stor för många julklappar och börjar ge en bara en enda? Hoppas det inte blir iår iaf, älskar presenter. :)

Kanske ska börja följa Jenny ner till stallet lite då och då framöver. :) Det skulle va kanonkul! 

Nä nu ska jag gå ner och va lite social med mammi.

Ses..

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Ja,i min familja har de kommit på lite grann att jag har blivit stor, så lite mindre presenter är det:) Men fortfarande så kan jag få mycke. Mycke från svärmor och svärfar =) Jo Jag ska ne till Stalle i morrn, men du kanske har det där med scrapbooking? mamma har inte tid i morgon och undra om du vill ta hand om han? Jag ska nog inte rida Dokka men jag ska borsta och dola på med henne iaf. det som är synd är att dom inte står i samma stall,, men det ordnar sig! Oj, vilken lång kommentar..=) meddelar dig sen.. kram=)

    2007-11-18 | 19:58:58
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här: