Madelene

Snö..

Kategori: Allmänt

Och inte lite heller! Det fullkomligt vräker ner! Men det är mysigt. :) Klagar inte alls.. såå mkt bättre en regn och slask. DET kan man bli deppad av .
Annars så är det fredag och snart helg igen! :) Så skönt. Imorron bitti drar vi till umeå. Tur vi inte far ikväll i det här vädret.
Jag och lilla My va och gymma igår. :) Spinning. Jag höll på dö. :) Men det va skönt efteråt och idag är man sådär lagom stel. Men fy fan viken dålig kondis man har, och styrkan orkar jag inte ens nämna. Nä huvva.
Igår fick tobias äntligen till diskmaskinen. Sen va han lyrisk resten av kvällen över hur bra den va och hur mkt tid vi sparar på att inte handdiska allt. :) Tänk vad en sån där uppfinning kan skapa mkt gläjde.. :)

mm... längtar tills imorn.. shoppa.. :)

* Måste kolla på Indiska efter några snygga gardiner i sovrummet.
* Snygga vinterskor vore inte så dumt kanske.
* Farsdagspresent
* Mamma present

Ja sen äre ju en massa annat också. Men det där är då mina MÅSTEN.. :)
Ikväll får vi se vad som händer. Funderar på om vi skulle farit och grattat en viss 1-årig dam eftersom vi är borta imorn. :)

Nä tillbaks till jobbet.
hej..

Kommentarer

  • Emma säger:

    Ja jag kan ju säga välkommen ner till spöregnet.. :S inge roligt att gå på stan i dag kan jag lova, kom hem och var pissblöt.. :S

    2007-11-09 | 19:05:11
    Bloggadress: http://peersson.blogg.se
  • Emma säger:

    Gud vad härligt, nästan så man längtar hem lite, än fast man hatar storuman. :P men 37 cm är ju faktiskt rät mycket! :)

    2007-11-09 | 22:04:26
    Bloggadress: http://peersson.blogg.se

Kommentera inlägget här: