Madelene

Stora darren

Kategori: Allmänt

Börjar känna av den där stora förkylningsdarren. Suck. Inte nu.. Alldeles matt och bedrövlig känner jag mig.
Ska ändå försöka mig på att städa här hemma så det blir fint nån gång.
Jessi är hemma i byn för några timmar. Men jag orka inte cykla till henne.. :(
Middagen igår hos Jenny och Robban va kanon! :) Nästan så man rulla hela backen ner till oss efteråt.
IDOL igår va bra för rätt man försvann om man säger så. Jag tror det blir amanda och marie i final. Eller det hoppas jag på iaf. Är inte så mkt för Daniels Dileva imitationer.
Jobba idag va tungt. :(
Nä...nu kallar alvedonen känner jag.
BTW, tobias köpte skotern och är efter lite vilsekörningar i vindels skogar på väg hem. Han skulle ta en genväg från nån by där och det blev en senväg. :)

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Wraaahh! Vad säger du om vem som åkte ur Idol!! Det var ju min Mattias, good looking jävla snygg Mattias!;) Andreas den bondtölpen kunde ju ha fått dra istället..:P
    Hihi, love you babe!

    2007-11-17 | 23:42:35

Kommentera inlägget här: