Madelene

Uppfinning

Kategori: Allmänt

Ja en av dom bätte uppfinningarna som gjorts måste vara diskmaskinen. Nu står en sådan i vårat kök och det va inte en dag för tidigt! Ska bli så skönt! No more handdisk! :)
Tobias håller på försöka koppla in den nu.
Ikväll äre städning på schemat. Ser för hemskt ut här.
Idag har vi börjat plocka fram alla tomtar för julen på jobbet. Känns mysko men det är ju snart dax för julen. Och nun när snön kom så får man ju lite julstämming iaf. :) Men kommer förmodligen spy åt allt som är rött och liknar tomtar på julafton. :)
Stackars lilla My som va hos tandläkaren idag. Huvva säger jag bara! och jag har på känn att snart måste jag också dit. Va väl en sådär 2 år sedan sist. :(
Nä nu ska jag gå och kika om lasagnen är klar i ugn. Är till och med jag som lagar mat idag vilket inte hör till standard på veckodagarna om man säger så. :)

Dagens bild ur arkivet.
Umeå vår/sommar 07.  Beavis and Butthead har "förfest" i biosalongen. :)
image58

Kommentarer


Kommentera inlägget här: