Madelene

Utbrytarkungen!

Kategori: Allmänt

Haha, säger jag bara! Utbrytarkungen Gurra ångar just nu bittert dagens rymmningsförsök. Jag visste inte ens om att han rymt. Satt och surra med brorsan i telefon. När jag surrat klart och gick in i sovrummet sitter Gurra vid fönstret. Fast på utsidan! Han skriker utöver sig när han ser mig så jag skynda mig öppna och släppa in snöklumpen till katt.
Vet inte när han rymde, förmodligen när hans virrhöna till husse va och sprang i dörren vid klockan 18.00 nån gång.
Nu sitter Gurra och försöker febrillt putsa bort all snö.. :) haha, hoppas han inte gör om det.

Gurra något lugnare..Hösten 07
image59

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Haha, ja jag kan se Gurra framför me. En hårig snöboll:O) Vi får hoppas att han har lärt se en läxa den rackarn.
    Hade!!!

    /J :O)

    2007-11-07 | 10:29:32
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här: