Madelene

Vuxenpäng.com

Kategori: Allmänt

Det ni, det är en sida som skapar ångest. Gjorde testet där och hamnade på detta resultat " Din vuxenpoäng är 18,9 och din ålder borde vara 34,9". WHAT! Är det nu man flyttar hem till mamma, skiter i jobbet och börjar dricka Mysans hopkok igen för att minska i poängen? ;) Nä..skyller på frågorna....
Annars så känns livet rätt så pissigt idag. Ja jag förutom att jag har hunnit prata med mina darlings ikväll. :) Jag och My gick en låååång promenad med lillan och tog oss ett välbehövt snackis. och Jessi kommer hit ihelgen. :) Så det blir super..:)
Men annars äre blä. Hoppas på imorn men jag anar ugglor.. Ja det är väl bara att bryta ihop och komma igen annars då kanske? Det brukar oftast lösa sig, I hope..
igår va ja och Jenny i stallet. Tog in lilla Filur och prova tömköra lite.. ja man kände sig väl inte så en stjärna på det men det är kul att pröva nått nytt. :)
Nä, nu kallar soffan och tvn. Ska sitta där och tycka lätt synd om mig själv resten av kvällen. Såna kvällar måste man få ha i såna här tider.. har jag bestämt. :)

Kommentarer

  • Mysan säger:

    Wooh, Damn! Yepp..d är nog bäst du dricker lite häxblandning så du inte får gråa hår aaalldeles för tidigt. :P Nä..skojja ba.

    Jag fick då hela 9,5 vuxenpoäng, min ålder borde vara 18,3 (!!)
    Hah..säger ju att ja är en omogen liten skitunge, Soft! ;)

    2007-11-27 | 22:44:36
  • Rebecca säger:

    gjorde oxå de där testet... 31,5 år. måste va nåt fel på räkningarna ;)

    2007-11-28 | 18:09:51
    Bloggadress: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här: