Madelene

Whats going on?

Kategori: Allmänt

Lite lat men bloggen iveckan. Bättre saker för mig kanske? :)
Iaf så äre torsdag idag och imorn fredag för det som inte visste. Det lika med helg och skönt! :) Blir Lycksele en tvärning på lördagen men sedan ska jag bara vara hemma och umgås med Jääschika och Myy har jag bestämt. :)

Jag och My har varit hurtbullar ( ja lite iaf/) och gått prommis 2 kvällar irad. Blir nog en ikväll med. Igår hamna vi framför tvn hos hon till otroligt pinsamma Bonde söker fru ( eller en bonde i min fru kanske det hette) :) och greys.

 Annars så gick det väl varken bra eller dåligt igår. Måste bara bli någon jag inte är så löser det sig nog. Kanske.

Just nu försöker jag framkalla städtanten i mig. Jag är ju inte direkt känd för att älska att städa och greja. Men ibland får jag lite städmani och måste bara få det snyggt ÖVERALLT! Och jävlar den som lägger en tidning på bordet eller liknande. Ja ni hör själva.. jag blir manisk. Så det hade jag tänkt bli kväll med andra ord. :)

Dagens roligaste..

En disskution på jobbet mellan Sara och Christian
Sara- du är alltid dum!
Christian- Japp! Man kan inte va snäll jämt!
Sara- Vadådå?
Christian- Om man alltid är snäll tar man sig ingenstans. Då tar man sig bara till grannen!
Jag (lite lätt generad) - Som jag då....

Haha.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: