Madelene

Äntligen fredag!

Kategori: Kärlek

Ja det känns överallt att det är fredag. Folk är glada och livet känns lätt. Iof jobbar man ju imorn men det gör inte så mycket. Bara några futtiga timmar. Hoppas på mycket folk eftersom vi har 15% rea på presentartiklarna. :) ( REKLAM, REKLAM jag vet.. :))

Ikväll ser man väl vad som händer.. jag har inte planerat mer än en lösviktspåse.. ;)

Va ju på lunch med storuman energi brudarna.. det va trevligt. Uppdatera sig lite om vad dom gör numera och så. Måste bli bättre på luncha med dom, blir alldeles för långt mella gångerna.Vi va ju som ett litet roligt gäng där. Det saknar jag men jag saknar INTE det jobbet. Hell no! Jag lider med dom stackare som jobbar där kan jag öppet och ärligt säga eftersom jag inte jobbar där längre! Ett riktigt skit ställe.. nä huvva...


Nu till något roligare. Det är helg. Det är skönt och jag är glad.. :)


En sak är det dock som är fel och det är att jag skulle vilja hitta på nått med My och Jessu. Men dom är ju inte här.. tyvärr. Fast snart så kan vi hitta på nått skoj igen och då har vi en egen bartender.. ;)


Nä maten kallar. Man har ju haft turen att hitta en BRA kock.. love him.. :)


image49
Min kock.. :)

Kommentarer

  • JennyPenny säger:

    Haha, ja jag ska inte gå in på det där kockningen :o) Robin stekte fläskfilé till middag men dom blev riktigt torra :/ men pommesen blev bra som va i ugnen, men dom gjorde iof jag =D Men han är ju så söt som försöker iaf =D

    Vi få höres!!

    kram kram
    //J

    2007-10-19 | 18:34:42
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se
  • magdalena säger:

    skönt att han är duktig på matlagning :-D
    Bengt är riktigt usel :-o inte ens barnen vill äta hans mat *asg*

    2007-10-19 | 20:16:16

Kommentera inlägget här: