Madelene

Avokado

Kategori: Allmänt

Är himla gott det. :) Blev youghurt och det till lunch. .mums och enkelt.
idag är en seg dag... känner mig som "hej kom och hjälp mig", är döö trött och vill va ledig! Jag skulle behöva en veckas semester.

Jobbar på lördag.. bara 3 timmar men det känns jättejobbigt. Hade gärna farit bort, kanske till stugan eller till Umeå. Men umeå för nog vänta några helger. Är ju personalfest nästa helg och helgen efter det tror jag det är halloween party.
Jag och Tobias har pratat lite om ifall vi ska ha fest då. Ja inte som på Valborg isånafall utan betydligt lugnare. Ja vi får väl se..

Imorn blire lunch med lite s-uman energi tjejer tror jag och hoppas på.. :)

Jäklar va duktig vi va igår jag och tobias. Storstäda hela huset! Jag va till och med i källaren och städa. Men tyvärr så går det rätt fort med 2 innekatter att det blir stökiigt igen.

Nu fick jag ont i huvet också.. illa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: