Madelene

Begränsningar

Kategori: Kärlek

Ja.. ASOS har REA! Världen är ond för jag är pank! Ja det va jag ju redan när räkningarna var betalda, men har ändå levt över mina begränsningar sedan dess. Undra om man klarar sig på 300kr tills lön? För jag tänker INTE ta av mina sparpengar. Jag får skylla mig själv helt enkelt.
Jag förbannar denna internetshopping och speciellt när dom har REA! Man kan ju inte missa det för man bombarderas av mail med en massa snygga och billiga saker. Suck! Nä jag ska fan inte gnälla. Tänk på barnen i afrika. Vad bryr dom sig om ASOS har rea? Inte ett skit för dom har knappt mat på bordet.
Man är lyckligt lottad här i  världen ändå..

Men gud vad mörkt det va imorse! Trodde klockan va fel när jag masa mig upp ur sängen. En riktigt grå och mörk höstdag. Huvva.. inte ens gatlyserna har släckts idag. Hello mörka tider!

Idag äre rea på jobbet också! 15% på alla presentartiklar. :) Så ni vet.. :) Varje tisdag och lördag hela oktober och jag tror det gällde november också.


image48
Snart är det skoterns dag. Ja när man ser denna bild längtar man efter is, nyfallen snö och en strålande sol en vacker vårdag.


Kommentarer

  • Sandra L säger:

    Snart, mycket snart! Skoter i alla möjliga färger och former....och en VÄLDANS MASSA SNÖÖÖÖÖ!!

    Jag längar så in i bombens till dess att jag får plocka fram skotern. (Skulle dock va ÄNNU roligare om det visade sig att den hade uppgraderat sig själv under tiden den har stått och väntat på vinterföret.)

    2007-10-16 | 16:52:27
  • Sara säger:

    Hej Hopp!

    Ja jag fastnade också i ASOS rean, synd bara man är black=(

    Ska jobba som assistent och med redovisning/markndsföring mm mm åt ett fastighetsbolag som skall bygga ut hemavan med ca 60 lägenheter i lyx modellen. Blir jättekul =)

    Ha de gott

    2007-10-18 | 20:31:37
    Bloggadress: http://www.ssara.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: