Madelene

Dinner is served... :)

Kategori: Allmänt

Kom hem på lunchen och hade färdig pasta med korvstroganoff på spisen. Det är kärlek det. :) Är så himla bortskämd när det gäller matlagning. jag har oftat middagen färdiglagad av Tobias när jag kommer hem från jobbet. Iof så slutar ju Tobias före mig men ändå. Finns nog många killar som bara lägger sig på soffan och väntar på att servicen ska komma hem. Tur man har en kille som gillar att laga mat för jag hatar att laga mat oftast.
Nån som såg Greys igår? Vilket himla muppat slut! Jaja, hoppas det löser sig bra.
Kunde inte hålla mig.. har just köpt den eftertraktade väskan. Är man kär så är man.. :) En ängel gjorde ju så att det blev billigare att gå till frissan så då fick man ju pengar över.

Ska fortsätta inlägget med en lista att slå ihjäl lunchen med.

50. Snyggast på tv? Öh.. men det finns så många..

51. Hur många köttbullar lägger du upp på en tallrik: 5

52. Vad är klockan: 12,33

53. Bästa artisten genom tiderna: Ett tag tyckte jag Takida va hur grym som helst men nu vet jag inte.

54. Favoritspel: Sims 2 och Balders Gate.

55. Favoritfilmmusik: Oj finns många bra låtar. Kom bara på Armagedon nu.

56. Skostorlek: 40

57. Syskon: Brorsan Björn

58. Favoritpålägg: Ost.. :)

59. Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet, vem skulle få dina pengar: Oj svårt igen.. nån organisation som skyddar regnskogen och övrig utsatt miljö.

60. Vilket är det vackraste ordet/orden du vet: Jag älskar dig. ( På ett ärligt och uppriktigt sätt)

61. Bästa bok du läst: Oj har läst så många böcker. Men Camilla Läckbergs böcker är super.

62. Är du internetberoende: Ja.. det är jag nog.

63. Favoritdjur: Hund/Katt/Häst

64. Gillar du snö: YES!

65. Favoritglass: Piggelin och GBs vanilj med krossad choklad.

66. När köpte du något åt dig själv sist: Nyss en Friis & Company väska på Tradera.

67. Är du långsint: ja ganska..

68. Din sämsta egenskap: Lat

69. Vilken är din bästa egenskap: Snäll

70. Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: Komma på vad jag vill bli när jag blir stor.

71. Skulle du döda en kattunge om du fick 20 000 kr: Aldrig i livet!!

72. Vad gör du i höst: Jobbar på PP. Åker och shoppar. Renoverar hemma.

73. Mest intressanta stad du varit i: Barcelona?

74. Vilket djur skulle du identifiera dig själv med: Haha, grus.. :)

75. Vad fascinerar dig mest hos andra människor: Modiga människor

76. Senaste pojkvännen/flickvännen: Namn eller? Tobias sen flera år.. :) Erik innan dess.

77. Favoritgodis: Bridge påse eller Ferraribilar. Eller Malacos nya lakrits.

78. Spelar du nåt instrument: Nej men skulle vilja kunna elgittar.. :)

79. Vilken/vilka sporter gillar du mest: Skoter.. :P

80: Vilken person i hela världen skulle du helst vilja träffa, och varför: Brad Pitt? haha, nä jag vet inte..

81. Vilken film såg du på bio senast: Simpsons..

82. Senaste köpta skiva: Takidas senaste

83. Roligaste konserten: Takida igen då..

84. Bästa känslan: Lycklig

85. Samlar du på något: Näee...eller jo egentligen allt! Kan inte slänga saker riktigt! Har mkt rat överallt!

86. i så fall, vad:

87. Är du feminist: Jag vet inte.. lite är nog alla det.

88. Om du var ett instrument, vad skulle du vara då: Elgittar?:)

89. Favoritskiva: En bränd bladning.. :)

90. Bästa kompis: Mina tjejer.. :)

91. Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: Blyg men ändå högfärdig?

92. Vad stör du dig mest på i detta ögonblick: Att lunchen snart är slut och disköverallt.

93. Favoritlåt: Många...

94. Hatlåt: Vet inte namnet men p3 spelar den tamme fan jämt!

95. Har du en mobiltelefon: Ja en gammal rackare! Z600

96. Har du en dator: Dell blablabla..

97. Vad är det vackraste som finns: Fjällen skulle jag tro..

98. Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka?: Jorden runt.. :)

99. Är du straight- homo- eller bisexuell: Straight

100. Vad är klockan nu när du är klar: 12,49

Kommentarer


Kommentera inlägget här: