Madelene

Ett till inlägg

Kategori: Allmänt

Kläckte en idé igårkväll jag skulle sova. Jag vill ju gå ner i vikt jättemycket. Men jag är jättelat. Och jag har typ inställningen att "Äh jag är lix redan fet så en bulle till gör varken till eller från". Dessutom vet jag inte hur många måndagar jag sagt att "Nu, nu jävlar ska det bli ändring".... men.. ja.
Och då tänkte jag igår att om jag varje dag . (eftersom jag ändå skriver blogg varje dag) skriver ner vad jag ätit. Och kanske en gång i veckan skriver ner mina viktresultat. Ja jag kommer aldrig skriva VAD jag väger men skriva om det går upp eller ner och med hur mycket. Som en viktdagbok alá Bridget Jones men med bra resultat förhoppningsvis. För det finns ju inga garantier att det funkar för det är ju fortfarande jag som måste göra det och jag är ju lat. Men jag tror det skulle vara bra för då får jag lite överblick över det och så kan det vara peppande att folk ser hur bra (eller dåligt) det går.
 Ja det va en tanke.
NU ÄRE IDOL!
Hej!

Kommentarer

  • Gina säger:

    Jag tycker det där med vikten och maten var en superidé! Då blir du ju taggad till att fortsätta hela tiden! Jag tror du kommer lyckas galant! =)

    2007-10-15 | 16:43:52

Kommentera inlägget här: