Madelene

Fackeltåg

Kategori: Allmänt

Ikväll ska det va fackeltåg mellan Stensele och Storuman mot alla dessa idiotiska nedskärningar överallt! Hoppas det blir mycket folk så politikerna ser och tar till sig folkets åsikter.
Får se om jag själv går dit. Försöker få tag i Jenny och höra om hon vill promenera med mig dit och se vad som händer men hon svara inte. :)
Iaf så tycker jag att innan dom drar in en massa inom skola, vård och allmän service kan dom ju se om i sitt eget gula hus! jag lovar att där uppe dräller det av folk som inte gör så mycket annat om dagarna än vifta med tummarna! Och det är säkert dyra tummviftningar också!

Kommentarer

  • Gina Lindh säger:

    Gå dit och slå två flugor i en smäll! =) Gå för mig med! =)

    2007-10-25 | 19:40:41
    Bloggadress: http://giinaa.blogg.se
  • Jenny säger:

    Åh.. ja va ju nere hos Filur med Julia ikväll.. så jag har missat totalt att du har ringt :o(
    Vi få ta en promenix en annan kväll :o)

    2007-10-25 | 19:50:18
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här: