Madelene

Fylleblogg

Kategori: Kärlek

Ja det är det senaste har jag hört. Haha.. :)
så here it goes.. Ni kan ju borste från detta inlägg ni som vill. :)
KOm nyss hem från 3.an. har varit på personalfest med middag och Buzz och grejer. Förbannat trevligt och så blev det visst en massa dricka också.
Buzz är ett spel till playstation 2. Ett frågespel för flera pers. Hur kul som helst och jag dominera en omgång totallt! :) MOHAHAHA!: ) Synd man har xbox. Borde sälja det och köpa ett playstation istället. :) Nä en kanonkväll helt enkelt.

Idag har vi kikat på en himla massa skotrar! ja man blir ju sugen! Men än rosa/vit skoter som är dyrare än huset känns inte värt helt enkelt. Även om det vore coolt. :) Ska ta mig en funderare på lynxen däremot.. :) För nått i skoterväg måste jag bara ha. Är ju trots allt en STOR del av mitt liv.

"men du som är så snygg i BMWn va fan ska du köra nu då??" Haha, ja säg det.. Goffen.. :P

Haha om ni kunde se mig nu skulle ni döööö! I fyllan, sådär lagomt skabbig och sitter och poppar Metalica-Unforgiven 2 på högsta volym!! :) Den är grym!! Jag är inte lika grym dock. "Lay beside me, this wont hurt I swear"

Imorgon är det en miljon måsten som ska göras!! Suck! Men det är bara att göra det så blir det gjort. Ska försöka ta oss ner till Barsele om nån av oss blir körklar nån gång. :)

Fan jag har glömt att fota ikväll... glömmer bort kameran jämt numera.
Undra om tobias slocknat på soffan? Ska gå och väcka han och sen soooooooovaaaaaaa! :D

Gonatt folks! LOVE YOU! Även om jag suger på höra av mig så älskar jag er ändå bara så ni vet.

Dagens bild ur arkivet.
Detta liknar kvällens tillstånd.. :) Sommar 07
image53

Kommentarer

  • Emilie säger:

    Haha fyllot i bakrunden... :P

    2007-10-29 | 17:17:35

Kommentera inlägget här: