Madelene

It´s to late to apologize

Kategori: Allmänt

Så jävla skön låt. Många sköna låtar i IDOL ikväll. Men det va ändå rätt brud som fick åka hem. Det är nått med henne jag inte gillar och är ingen större fan av hennes sång heller. Nä det blev bra detta.

Ja broder och Hanna kom och hälsa på ikväll. Och så va även Glenn här en sväng. Kul när det kommer folk och hälsar på lite spontant sådär bara. :)

Åh jag skulle vilja fara på en konsert med Justin Timberlake. Kom han till Svergie nån gång ska jag ner och se han för jag tror han är grym live. :) Han senaste låt med 50 cent är jättebra. Nästan allt han gör blir bra. :)

jag skulle vilja byta layout på min blogg. Men tyvärr är man långt ifrån en datahacker. Dom färdiga mallarna är ju inte speciellt roliga egentligen. Någon som vet hur man gör?:)

Nä sluta svamla nu och sova. Ska ju jobba imorn trots allt. 
Läste ut Predikanten av Camilla Läckberg igår.. spännande.. :) Nu ska jag hugga in på nästa.. :)

Godnatt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: