Madelene

kattjävlar!!

Kategori: Allmänt

Eller kattjävel rättare sagt! Klockan kvart i sju imorse skrek Tobias åt mig att Gurra smitit ut och att han gatt fara på jobbet så jag fick fixa. Masa mig upp och ut, försökte få tag i kräket men han sprang bara iväg. Gick in och vänta en timma. Går ut igen vid klockan 8 och tror först jag ser dubbelt. 2 oranga katter. Men det gjorde jag inte. Gurra hade hittat sig en "vän". Dom spotta och fräste åt varandra och Gurra skulle tydligen inte släppa den katten många meter. Iaf så sluta det med att jag försökte plocka upp Gurra men nej, han vänder sig om, fräser och strimlar min hand. Typ. Det är tacken för att man matar och bryr sig om han! Just då fick gärna nån köra över han! Fick iaf tag på han efter en stund, sådär lagomt förbannad. Tacka vet jag Tussan.

Blev iaf en lunch idag på Akkan med Mysan och Henrik. :) Nice, uppdatera sig lite om vad som hänt och så. Fan länge sen jag såg henne sist.

Imorn börjar scrapbooking rean på utvalda grejer. Hoppas det blir bra. Och hoppas också vi får in det där jäkla julpapperet nån gång. Har ju iof lite men vill ha mer.

Mmm..nyss ätit Tacos. :) inte illa såhär mitt i veckan. :)

Nu ska vi hälsa på Maggan och co..
Bye.
Dagens bild ur arkivet
image56
Tussan. snällast alla kategorier.. :)

Kommentarer

  • Sandra L säger:

    Jaa, dessa F*bannade katter!
    Jag vaknade i går natt kl 2 av att Lusse tokjama utanför sovrumsdörren. Fick panik, hjärtklappning, hjärnblödning å allt det där å tänkte SHIT nu kommer det va kattskit/piss i hela lägenheten för toadörren är förmodligen stängd, det lät ju som att han höll på gå åt. Efter en stunds tvekan så öppnade jag sovrumsdörren å där satt kattskrället å såg så himla nöjd ut. Försökte så gott det gick, nyvaken å allt, å känna om det luktade konstigt samtidigt som jag trevade mig fram till hallen. Ingen konstig lukt och toadörren var öppen...hmm, nästa tanke! Han kanske har slut på mat å vatten. Stapplade vidare till köket och såg att det fanns både mat å vatten. Smög tillbaka ut i vardagsrummet och la mig på soffan. Lusse satte sig nedanför mig å TOKSTIRRA i ca 1 minut innan han sedan attackerade mig å ville busa. Inte speciellt kul å leka kl 2:10 på morgonen. Innan jag visste ordet av så hade han tröttnat på mig å la sig under soffbordet för å sova. TACK SÅ MYCKET din kattrackare: väcker mig för å sedan lägga sig å sova själv... Denna "underbara" natt slutade med att jag vaknade upp på soffan kl 5, sträckte på mig å upptäckte att jag hade fått näckspärr. Jag smög in å la mig i sängen å vaknade tillslut av en hemsk röst på radion. Klev upp å blev påhoppad av kattskrället igen som sprang skytteltrafik mellan köket å vardagsrummet, sladdade i hallen, gjorde en piruett mot min fot å fortsatte så till dess att vi for till jobbet....

    2007-11-01 | 15:54:22

Kommentera inlägget här: