Madelene

Lat..

Kategori: Allmänt

Klockan halv 9 ringde telefonen. Det va tobias mamma Kerstin som skulle väcka han så han hinner nått på huset. Jag va lat och tänkte jag skulle sova en stund till. Vakna 11. Jo tack för den du! Han kunde inte väcka mig men gnäller ändå på att jag är lat så fort han ser mig. Kan också bero på att ja sitter här i morgonrocken. :)
Igåre vare "mögel" kväll med Robban och Jenny. Detta innebär ost och kex. :) Vi såg Idol och snacka skit. Det va trevligt.:)
Nä om man skulle öka farten och gå ut och hjälpa han. Iof måste det städas här inne också.. Tussan har lagt av en jävla äcklig hårboll inatt igen! BLÄ!
Anyway det är såå skönt med helg.
Bye bye.. :)

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Ja de va gott med "mögel" :-)
    Haha, ja det där med hårbollar är inte att leka med!!
    Hade så gott! Kanske vi ses i helgen :-D
    Kram

    2007-10-06 | 11:55:54
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se
  • Magdalena säger:

    blir lite lätt irriterad när jag hör att han gnäller på dig... får nog ta å nypa honom i örat :-D
    kram

    2007-10-06 | 14:00:42

Kommentera inlägget här: