Madelene

Måndag

Kategori: Allmänt

Tröttare än på lääääänge! Kan bero på att vi hade vänt på dygnet igår också.. :)
Ikväll äre scrapbooking. Men jag vet inte om jag pallar. Är ju så trött. Ja jag ser väl hur sugen jag är efter mat.
Har börjat om Osnats kur nu också.. inte 100% men jag är på väg åt rätt håll. Kollade upp Cambridge kuren som folk överallt har prövat med lyckat resultat. Synd den va så himla dyr bara!:( 630:- för första veckan och sedan 520 för den andra. Iof så har det gett SNABBA reslultat på dom jag känner som provat den. Och det är snabba reultat jag vill ha så jag blir peppad! Hm.. undra hur jag ska göra.. ?
Ja vad mer.. jag och Lotta på jobbet håller på röja upp i lagret..evighets arbete. Men julgrejerna måste ju få plats så det måste göras.
Iveckan får jag äntligen klippa mig. Så skönt.. :)
Jo vi såg en kanonmysig film igår som jag varmt rekomenderar. The Holiday. Nu har säkert alla redan sett den men den va så bra. Och så gör det ju inget att Jude Law inte är dåligt het i den heller. Han är föresten het i många filmer.. ;)
Nu äre jobbdax igen.
Hoppas bilen far nu då!
Hejsvejs..



Ögongodis big time!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: