Madelene

Nu är den min!!

Kategori: Kärlek

Haha, den ligger i hallen  min senaste kärlek!  :) Den är så jävla snygg! Oj oj.. måste nog köpa nån fler av dem när jag har pengar över. Blir inga andra väskor för min del hädanefter bara dessa. :)

Ja imorn är det fredag. Vad helgen bjuder på vet jag inte. Men jag ska iaf träffa min bästaste Jessi och så ska hon klippa och färga mig. Det ska bli såå himla skönt. Är som ovårdad i håret nu. Jag är så lat på klippa mig.. blir kanske 3 ggr om år.. max. Men och andra sidan har jag ju långt hår och ingen avacerad frisyr som måste trimmas jämt. Lägger in en bild på frissan imorgon kväll tror jag så ni får se.

Jag har en plan. Tror jag? Det skulle vara så grymt kul och jag tror det skulle funka? Ska spåna på den iaf.
Mer säger jag inte. Haha.. :)

Åh vad jag vill göra om här hemma!! Måste nog göra nått ihelgen annars blir jag knäpp! Får nog köpa mig en färghink imorn så jag blir tyst en stund.. ;)

Vilka är ni som läser föresten? Läsarna har ökat och man blir ju som nyfiken på er.. :) Skriv gärna en kommentar så stillas min nyfikenhet.. :)

Ja jäklar.. sålde min första julklapp igår.. nu börjas det. Ser fram emot ruschen! :) Vi får hem mycket fint nu fram över så det blir kul. Scrapbooking delen går åt som smör.. det är också kul. :)

Nä..nått vettigt måste göras. Luktar kattbajs här nu så det verkar som man har lite städning att se fram emot..blääää! 

I högtalarna.. Lars Winnerbäck. Han har så mysig röst..
Om du lämnade mig nu

image43

 Dålig bild men man ser ju på ett ungefär.. :)

Kommentarer

  • Anna säger:

    skitsnygg väska.. försöker också spara ihop till en sån.. men som fattig student är det inte lätt

    2007-10-11 | 20:17:49
    Bloggadress: http://amemoryremains.blogg.se
  • Anna säger:

    Jag läser! :)

    2007-10-11 | 20:56:01
    Bloggadress: http://tuesday.blogg.se
  • Stannapanna säger:

    jag läser ... ibland ;-)

    2007-10-11 | 21:56:00
    Bloggadress: http://ludvigssons.blogg.se
  • Lina säger:

    Jag kikar in lite nu och då :)

    2007-10-11 | 22:54:44
    Bloggadress: http://anill.blogg.se
  • Magdalena säger:

    jag är ju självklart en trogen läsare :-D
    å du, väskan är betydligt snyggare i verkligheten :-)
    nu drar jag och Wilma till Umeå, två timmars shopping, jäklar va hon ska få springa :-D

    2007-10-12 | 06:43:39
  • Jenny säger:

    jamen jag är ju oxå en trogen läsare:-)
    Jag ska berätta för dig sen vad som har hänt!
    Kram kram//J

    2007-10-12 | 09:34:25
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här: