Madelene

Nu ska saxen

Kategori: Allmänt

i håret!! Äntligen! Kan knappt kamma mig numera. Är rädd att det är väldigt nött.. :( Men jag tänker bara toppa bort det och sen göra lite slingor och färg. Same old..  Kanske blir lite modigare i vinter igen. Förra året va jag ju svart. Hm..svart, långt hår med lockar.. det vore nått. Är ju ändå blek jämt så om jag ser blekare ut gör inget. Det finns ju rouge. ;) Ja men det blir i vinter isåfall. Väntar med spänning på min personliga frissa i Övik.. hihi
igår vare scrapbooking kurs. Kul men jag hade noll insperation så det blev inte färdigt.
ja va mer...
Ser förjäkligt ut här hemma. Saker och disk överallt. Same old, same old där också. Blir nog storstädning ikväll. Förde fram mina planer om mitt sug på att renovera mera för Tobias igår. Men det fick ingen positiv respons.. Man skulle varit elektriker/målare/snickare och rörmokare.. fan va praktiskt och rik skulle man bli också. :)
Suck...köp bilen nån nu!!

Bild på jag i svart hår..
Madde

Kommentarer


Kommentera inlägget här: