Madelene

Nyklippt och färgad

Kategori: Allmänt

Gud så skönt! Äntligen går håret kamma! det va nog nött. Det blev lite toppning och så färgade jessi mitt hår i en guldbrun nyans men några koppriga slingor gömda som kan synas ibland. :) Det blev bra och hon är kanonduktig min lilla vän!:) Ingen är så noga som hon och då vet man ju att det blir bra också.

annars så äre dööö lugnt ikväll. :( Jag som ville hitta på nått men kom inte på nått vettigt så det blev tvn och Idol. Suck!

Tack för kommentarerna!:) Alla har inte givit sig till känna än men nu vet jag ju åtminstonde vilka några är.. :) Är man nyfiken så är man. :) Jag brukar nog spana in era bloggar också emellanåt. :)

Nä tillbakas till soffan.. kanske man ska scrappa lite.. :)

Dagens bild..
Tack för hjälpen Jessi!:) Du är en ängel! Hoppas det inte dröjer så länge tills vi ses igen.

image46
image44

Ja återigen.. man är ju inte nån proffs fotograf. Men man ser ju på ett ungefär hur håret blev. Hon gjorde lite lockar också.. inga permanenta dock. Skulle gärna ha lockigt hår nån gång.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: