Madelene

Onsdag..

Kategori: Allmänt

Mkt att göra på jobbet. Fick en massa varor, beställningar som skulle göras osv. En del kvar att göra också. Mitt jobb är verkligen så.. allt eller inget. Vissa dagar händer inget, medans andra dagar är allt på samma gång. Känner mig lite lätt lat och färdig. har just tryckt i mig en Piggelin också.. fan det går inge bra för mig numera...ÅNGEST! Jag tycker om godsaker och att äta så mycket av det. Suck.. tänk om jag ändå kunde vara en sån som kunde äta vad jag ville utan att se ut som en plopp. Tänk om jag kunde sluta vara lat och orka ta tag i mig själv innan det blir ännu värre.
jaja.. avbokade iaf klipptiden imorn. Ska klippa och färga nästa vecka istället. :) Ska bli så kul och skönt. Hoppas det inte försvinner för mkt hår bara..
Tony på jobbet han är en ängel. Han har hjälpt mig att tömma gamla datan idag på alla bilder, musik osv. 6 DVD skivor blev det.. shit.. :)
Nä nu ska jag börja städa innan andra hälften kommer hem.
Undra va man ska hitta på ihelgen nu när man är ledig?
just ja det är ju Greys ikväll!!! :D Lycka..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: