Madelene

Shopping in Storuman..

Kategori: Allmänt

Ja jag kom ju på att jag inte har någon vinterjacka iår. Så då måste jag ju köpa mig en. Men vart?! BA:s..njeee! Utrustad har visserligen fina jackor men det är mer som fritidsjackor i min värld. Ja sen vart det stopp. Suck.
Varför kan ingen vänlig skäl öppna en kominerad smink och kläd affär här? Det borde gå runt om man bara gör på rätt sätt. Men men.. det är väl så att vill man få nått gjort får man göra det själv. Jag skulle lätt kunna ha en sån affär, men det skulle nog vara tungt att göra ALLT själv. Men tänk så skönt att kunna handla en fucking maskara utan att behöva vänta in nästa färd till Umeå eller Lycksele.
Jaja, det får väl bli same old H&M för den där jackan. Eller en tripp till Umeå vid nästa lön. :) Det lät mer lockande..

Humöret känns bättre idag. Skönt. Hatar dagar som igår.

Både skotern och bilen är kvar! va fan är det här? har folk slutat handla!? Och när började fok som har pengar att hellre köpa en Citroen än en BMW? Suck.. vart är världen på väg. :) Iof så skulle jag ju vilja behålla bilen.. men finns inte pengarna till allt så måste ju nått ryka.

 Den kanske, fast i svart? Eller det kanske är en höstjacka det också?


Ja den här säsongen börjar också närma sig. Detta vore nått för lilla mig. :)

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hej! Tack för din kommentar =) mm blir så less på folk som har för lite att göra, eller är aldelens fööör nyfikna så de ens orkar börja snåka och dra igång åsiktsmaskinen =) hihi jaja. Lade in inlägget då igår då jag kom till BigUman och fick mig in påminnare=)
    Men starta upp en egen liten mys mode butik =9 jag har faktiskt tänkt på det, ett mini åhlens ..typ. varför inte ?!
    Ha de gott
    Kramen

    2007-10-10 | 13:42:32
    Bloggadress: http://ssara.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här: