Madelene

Skitdag!

Kategori: Allmänt

Idag är det en sån där dag när man borde stannat hemma i sängen under täcket! Inget går som det ska och allt är bara grått, trist och kallt. Nedan följer listan med dagens fel.  

  • Vaknade halv sent så jag fick stress duscha och fara på jobbet med blött hår och ingen frukost.
  • Där bröt jag då Osnats kur + en bulle också.
  • Inge folk på jobbet och nästan inget att göra.
  • Chefen kommer förbi och jag har glömt göra min tidsrapport för september. Aja baja.. :(
  • Kommer hem till ett stökigt hem.
  • Kommer hem till en mega sur tobias som bara köpt mat till sig själv.
  • Jo jag hade glömt betala en räkning också så jag fick en påminnelse.
  • Höll på frysa ihjäl i skinnjackan idag. Inser att jag inte har nån vinterjacka! Kan ju inte ha Storuman Energi jackan iår igen. Jobbar ju inte ens där.

Halleluja vilken underbar dag!
Ska städa upp röran här nu och sedan ska jag ägna resten av kvällen åt att scrapa och fixa klart alla beställningar för morgondagen.. Köpte nya akvarell pennor idag så dom ska invigas. :)
Grattis Erik B föresten!:) Hoppas du hade en mkt bättre dag än jag!
Nu känns det bättre! Gnälla av sig och lite Malaco Truly med lakrits får en på bättre humör.

 

Kommentarer

  • Jennypenny säger:

    Men jag säger då det till du med... aja baja men lakrits!! *peka finger* :-P Ja men skämt å sido så är det inge kul med skitdagar.. de kan man klara se bra uta :-)
    Kram kram

    2007-10-09 | 21:20:17
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här: