Madelene

Snart lön..

Kategori: Allmänt

Imoron trillar en efterlängtad lön in! Länge sen det va så här illa? Va i h-vete har vi gjort med pengarna denna månad?! Ja en sak ligger ju här i datarummet och heter Öhlinsdämpare iof. Men resten?? SUCK! Nu hoppas jag det blir en bättre månad så man har råd att handla mat och tanka bilen. :)

Kanonfint väder ute. Synd att man inte är ledig. Det är såna här dagar man skulle vilja antingen vara arbetslös för en dag eller mammaledig för en dag! Maggan får jag låna Filippa en stund, hihi..:)

Igår va det basting i Barsele. Det va jag, tobias, glenn, broder och Hanna. Det va riktigt härligt! Satt i bastun och surra och sedan blev det fika hos Glenn. En riktig klassiker och det va längesedan vi tömde deras kyl sist. Förrut va vi där i stort sett varje kväll när vi bodde hemma alla. Men tider förändras.  Men jag är glad vi ändå gör lite såna hära saker ibland.. :) Like the old days..:)

Ikväll ska jag ta tag i den där jäkla städningen. Inte städat här på hela veckan så det ser hemskt ut överallt. Så skönt när det är gjort.

Imorgon kanske bilen far. Jag vågar nästan inte skriva det för då kanske det inte blir så. Men jag hoppas!! Fast och andra sidan så har vi bara skruttbilar då igen och jag kommer sakna BMWn. Men men..

Jag är hundsugen!!:) Tobias bara suckar åt mig..  Han vet väl hur det kommer bli antar jag. Tjat, tjat.. :) Nämen han säger att han också skulle vilja ha en hund och nu när dom börjar skift är ju alltid någon hemma.  Så vi får se.. Men vilken ras det vet jag inte?? Nån som gillar katter antar jag.. :)

Insåg just att jag missa Greys igår!! SUCK! Vad hände, nån som vet!?!

Dagens bild ur arkivet.
image52
Björn, Hanna och Tobias på sjön vid Yttervik. Den va väldigt blöt då och det va läskigt.

Kommentarer

  • Magdalena säger:

    men visst, lördag kväll är hon ledig :-D W och E får du som bonus *hehe*

    2007-10-25 | 15:34:08

Kommentera inlägget här: