Madelene

Tisdag..

Kategori: Allmänt

Trött är man. som vanligt. Måste bero på att det är mörkt jämt och värre ska det bli. Men det är bara att tända en lampa och gilla läget. :)

Ikväll är jag superlat. Men måste städa här och skulle gjort klart garderobsdörrarna. Men väntar med slipningen tills tobias kommer hem. Törs fan inte stå nere i källaren med slipmaskinen som lever om utav bara den. Kommer nån hör man inte ett skit. Och det värsta jag vet är att bli skrämd.
Christian skrämde mig idag.. han kom tillbakas från lunchen, ljudlöst som vanligt, och smög upp bakom mig och gav mig en hjärtattack. Skrek rakt ut! Tur det va tomt i affären.. :)

På tal om affären så har vi nu slängt upp farsdags och halloween prylarna. 50% rea på halloween grejerna, ett tips till alla ni som har barn som ska ha "bus eller godis" lekar här framöver.. :)

Lillebror är hemma nu. Lider med han. Vet hur jobbigt det är att inte veta. Jag förtränger att jag inte vet vad jag vill bli när jag blir stor fortfarande. Har funkat ganska bra sen gymnasiet.. :)

Personalfest och Skoterns dag ihelgen. Så då vet man vad man gör.. :) Är dessutom lovad en Oxfile på Kitas på fredag av Tobias. Inte illa.. :)

Nu håller vi tummarna att bilen far! :))

Nä göra att ryck så man hinner kanske scrappa klart de man börja på igår.. ;)

Dagens bild ur arkivet

Påsk 07 Jag trivs bäst på vita vidder.. :)
image51

Kommentarer


Kommentera inlägget här: