Madelene

Trista tisdag..

Kategori: Allmänt

Idag har de varit en seg dag trots allt.Har iaf lånat lite hundböcker på bibblan och lånat hem några snygga gardiner från RAs. Hoppas det blir  bra. Tänker byta lite färg på textilerna i vardagsrummet så man kan variera mellan det beige/bruna och det nya. :) Inväntar en del grejor från Ellos så det blir nog inte färdigt till helgen.

Hundböckerna ja. Har pratat med en massa människor nu som har både hund och katt och det verkar gå bra för dom. Men som sagt vi har ju inte ens börjat med att kolla på vilken ras vi kan tänka oss. Så det är väl bara att börja plugga på alla raserna. :)
Drömmen vore ju att ha en hund som går bra ihop med katterna, klarar av att vara ensam när vi inte är hemma ( dvs några timmar om dagen på veckorna) och går bra ihop med mammas/pappas finnspetsar.

Har nästan bestämt mig för att prova den där kuren ändå. Även om det kostar skjortan och kommer va rena döden. jag måste och vill ha en "kickstart" så man blir peppad på fortsätta. Hoppas jag slipper köra ner till Lycksele för det har jag verkligen inte tid med. Inte den här veckan iaf.

Ska kila ner till Mysan ikväll om hon är hemma och lämna lite grejer åt henne. :)
Sen ska jag fortsätta där jag sluta igår. Renovering/ städning. Tråkigt men det blir fint. :)

Dagens bild ur arkivet.
Saknad och älskad

image55

Kommentarer


Kommentera inlägget här: