Madelene

Onsdag..

Kategori: Allmänt

ja, en sån där ganska händelelös dag. Va lugnt på jobbet idag.
Ska till barsele ikväll och hämta mitt gamla skrivbord så att jag kan göra en pysselhörna här i datarummet. :) där kan jag sitta och scrappa eller göra halsband på kvällarna om jag vill. Finns risk det blir en sminkhörna också..som det är nu sitter jag i soffan och sminkar mig varje dag. Bäst ljus där. Toan är ju svarta natten och i  hallen sitter spegeln för långt bort för en halvblind som jag. Blir nog bra. Ska se va jag hittar för spännande saker i mitt gamla bord. För det är INTE rensat sen mellanstadiet!
Imorn åker kanske den fina, fina bilen. Mot en äldre, större och lite fulare. Men billigare. Så då får vi pengar till Tobias skoter, diskmaskin och renovering. :) Blir kul att få lite tapeter i köket framför allt.
Vi är som småsugna på hyra ut den här lägenheten och hitta nått annat lite större boende. Det går så fort man blir trångbodd och vill ha större. Tycker om stora hus, inte för att jag vet vad jag ska ha alla rum till men. :) men det är som sagt bara ideér än så länge.
Nä..städning. Sen Barsele.
Jaha, nu ska visst Robban och Tobban på tippen och leka. jaja, sen barsele.
Jenny, jag ringde ju dig idag för o käka lunch... :) men du svara inte.. .buhuhuhuh.. :( :) en annan dag.
Ses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: