Madelene

Packa

Kategori: Allmänt

ja man kanske skulle gå och packa en väska till helgen nu. ska ju till Övik med My och hälsa på Jessica. Hm.. brukar ju ta med mig halva garderoben så fort jag ska nånstans. Huvva känns långt och jobbigt att köra ner, och ännu värre blire att köra hem ensam. Men men. Blir nog kul där.
Ja vad mer.. hm.. varit med Tobias i vallträsk. Han körde cross och jag gick runt och fota alla höstlöv och grejer. Satt sedan i bilen och läste tills han va less.
Sen hamna vi vid tvn. Såg en dokumentär om unga mammor. Dom som får barn när dom är ca 16-17 år. Ja dom gör det bra som orkar med allt måste man ju säga.
Såg även Idol.. haha vad man får skämmas ibland, tur det finns en filt att gömma sig under. Folk har ju ingen självbevarelse drift.
Ja... nu ska jag packa då. Samt kolla hur mycket pengar jag får bränna ihelgen.. Hoppas det inte ser alltför knapert ut. Shop till you drop. HAHA.. :)
Men ha en bra helg alla om jag inte skriver nå mer..
Och stort tack för de fina kommentarerna om min scrapbooking. Sådant värmer.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: