Madelene

Tar mig i kragen

Kategori: Händelser

Och uppdaterar. :) Här kommen en sammanfattning av helgen. Enjoy.. ;)
Fredag
Inte i tid men jag och My lassar bilen och drar. Jag har lika mkt packning som hon som ska vara borta i 6 veckor! Haha, garvar åt hur kass jag är på packa.När vi tagit oss till Lycksele blir det mörkt och vi tänder STEARINLJUSEN på BMW. Vi såg inte ett skit pga ljusen och regnet så vi toppar kanske 80km/h mellan Lycksele och Övik. När vi kommer fram så är Jessi på fest med sina klassakompisar. Så vi svirrar om och följer med dom på O`lerays. Det va kul förrutom turken som trodde han ägde alla brudar. Men tur vi ha lilla Mysan som våran bodygard då.. :)
Lördag
Somnar vid 4 och vaknar vid 9. Shopping dags! :) Vi drar ner på stan och går runt i affärer. Jag handlar ovanligt lite för att vara jag? fast pengarna for ändå så..  Jo just ja.. innan vi handla fick jag öva på mina skills i att köra bil i en stad. Det va låååångt ifrån panikfritt. Tror brudarna blev lite nervösa ibland. :)
tar en fika på ett mysigt café innan vi far hem och softar. Stylar om oss och börjar dricka igen. Har en hel del icke rumsrena bilder sen dess. :) Törs nog inte lägga upp dom pga av rädsla för stämming av Jessi. :) Ja sedan drar vi på O´lerays igen. Och där verkar resten av staden också vara! Köar i 1 timma för att ta oss in!
Jaja. de va kul där inne iaf.. :) Fulast va de på slutet när en stor, fet gubbe kom fram till ja och Jessi.
"Kan inte ni 2 kyssa varandra??"
Jag ser ut som en fågelholk och Jessi säger nått i stil med "Öh neeeej"
Killen "Jomen jag såg ju att ni var på väg alldeles nyss!"
haha vi dog!
Söndag
Somnar vid 5 och vaknar vid 10. Döendes trött Packar och kör ned My på bussstation. Säger hejdå till hon och jessi och börjar min 30 mila färd ensam hem. Händerna skakade när jag skulle köra ut på E4an. Lilla jag.. men det gick bara fint. Nu såhär i efterhand undrar jag om jag ens va körklar då? :O fast jag va aldrig bakis, bara trött.
Handlade
En tröja
En cardigan
Ett bälte
4 långa halsband
Ett par örhängen
Dyyyyrt hårgrejs.
Smink
trorsor
och nå mer tjafs.. :)
Kollade även på en Friis and Company väska men den fanns bara i guld, jag vill ha en i svart. Finns kanske i Umeå eller på nätet.
Tack för en kanon helg mina brudar! Länge sedan det va så skoj! Det här måste vi göra om snart igen!
Saknar er! Love you..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: